close

動畫《史力加》(史瑞克)的主要動畫師許誠毅(RAMAN HUI),佢話當佢二十幾歲時好想可以問下三十幾歲既自己,將來會系點,將來要做咩,如果三十幾歲既自己返返去二十幾歲時,同自己講:“你得架,繼續努力甘做落去啦!”可能就算話比二十歲既自己知,將來既自己系HOLLYWOOD撈得幾店,做世界聞名既動畫師,可能自己仲會比自己嚇親添,要點做落去,做邊樣先系岩既,反而比吾知仲彷徨。

當我以家二十五歲時,我一無事處到生活有少少無奈,所以好想回到過去,試圖讓過去改變下現在既自己。

我會返去揾返四歲既自己,要用盡任何方法,都要迫自己跟老竇既師傅學國畫,起碼寫到一手靚字,吾使由細到大比同學笑,比同事笑,比老師罵,比阿媽打,如果人既一手字等於人既一件衫,我都想由細到大有件靚衫著下,吾打得都睇得。

我會返去揾小學既自己,要自己再愛多D爺爺嬤嬤,每次放寒暑假都要同佢地好好相處,吾好激佢地,吾好去揾孖女玩,比多少少時間愛佢地,因為佢地既離開令我心痛不已,特別一直都甘愛我既嬤嬤,我從來無認真甘報答過佢,但佢系我諗都未諗過既情況之下就甘就走左啦,直到以家,依然令我耿耿於懷。我亦會好好甘教導我堂細佬,教佢好好讀書,有一技之長,吾會淨系出去惹事生非,群埋班衰人,令爺爺嬤嬤伯爺伯娘擔心難過,我好後悔由細到大將佢忽略,無將佢教好,將來如果佢再過得幾吾好,我有絕對既責任,畢竟所有同齡既親人當中,只有我同佢最親啦。

我會返去揾返初一既自己,不如直接了當同佢告白,話比自己知,如果中意就吾好再等吾好再甘清高,可想以後自己會讀女校,可想初二會發生令自己一世都傷心難過既事情,可想將來既桃花運總平平無奇,可想會遇到既往往令自己一再自暴自棄。如果當年,在我依然勇敢開朗既時候,在佢依然靦腆誠實既時候,我們在一起了,會有幾好,起碼對現在暗淡發黃既自己有個交待。又或者,我當年表白過啦,雖然比別人宛拒,好歹有個結果吾會系一個只有想當年才有既純真遺憾。

我會返去揾返高中既自己,一系同自己講,吾使再努力啦,雖然都無點努力過,你高考一定落榜,只系讀大專咋,放心再玩落去啦。又或者,更高難度,同自己講,千祈吾好再無聊落去啦,再努力少少,再努力多少少,吾要高中既美好回憶,吾要高中出生入死既好友,為左之後吾會重蹈覆轍既將來,再努力多好多。如果萬一去錯了時空,已經努力吾到啦,起碼比我回到最初填報志願既時刻,阻止豬大件小姐去女子學院,阻止豬大件小姐幫我填報去女子學院既志願,一個小小既動作令自己日後有幾後悔。不過我吾會話比自己知,高考考歷史既時候自己無帶准考證,雖然會嚇到自己不似人形喊到豬頭甘,但反而變成一個笑話在我一生裏面永遠同別人分享既話題。

我會返去大專時期既自己,話比自己知,所謂既綜合測評簡直就系垃圾,出離做野,無人會恒量你在校時既綜合測評有幾驕人,無謂因此而迫自己做無數令自己覺得難過既事情,再好好同宿舍裏既同學相處一下,所有不是,小小既摩擦當佢系過眼雲煙罷了,好好珍惜所剩無幾既學生生活吧。

我會返去岩岩畢業系中酒工作既第一年,我會同自己講,好辛苦,好難過,趁自己尚的決心重頭再來既時候,辭職揾過第二份做得比現在開心既工吧,從二十二歲到以家二十五歲既自己,三年既日子裏面,無邊一個時刻系自己真正開心甘過架,無最大既收獲,反而有最大既損失,因為我已經返吾到過去,過去每一個我都認吾出現前既自己啦,膽小怕事,悲觀自卑,退縮虛僞,只有行屍走肉甘過著,好傷心難過。

人們所說,要珍惜現在,因為將來永遠都吾可以再回到過去,現在我從來無珍惜過,因為將來我一定吾會再返到現在,見返此時此刻只有一片空白惘然若失不知所謂既自己。

好難過,不能回到過去,好難過,現在依然難過支過著。


arrow
arrow
    全站熱搜

    mynowayway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()