close
媽,搞笑得很。
 
今晚突然講起,仲有半年就退休好感慨,話可能退休就等於差吾多果頭近啦,話好彩比佢活多二十年,講講下我都覺得又真系幾化學仲好想喊添,如果可以見到阿媽既日子淨返二十年,甘點辦,二十年好快過架,我好吾捨得啊,就算三十年四十年都吾夠架,佢仲話以家無人要我,實在好擔心我,話佢兩老死左後,得我一個孤伶伶甘又點辦。
 
我話,如果真系得我一個過得吾開心,咪死左去羅,佢兩老都死左啦,仲有咩牽挂者,淨返一兩萬交帶下人地幫我收屍都得呱。火化再海葬仲乾手淨腳。
 
媽,反應超大,堅持吾可以將佢海葬,本來就系水上居民,由細到大同阿公阿婆系部船上生活,又風又雨又海,一出世就生活系個海度,死左仲要海葬,受到夠甘話喔。佢仲教我,如果佢死左,火化後,去白雲山,趁無人注意,揾個窿偷偷甘埋左佢喔。
 
我笑左一笑,只可以同佢講:“吾好傻”。
arrow
arrow
    全站熱搜

    mynowayway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()