close
深深記住梁真人之前既忠告“一汽風格,折磨乘客”,
 
為左去廣東美術館睇新奇既自動樂器展,我硬住頭皮懷著忐忑不安既心情乘坐12路公共汽車,
 
不料,坐左兩個站,真系有事發生,
 
因為塞車,有個男乘客帶住個仔離車站二十幾米處便揚手要求上車,個司機甘梗系彩佢都傻啦,點知個司機,塞塞下,系車站十幾米住就比乘客落車但又無開前門喔,岩先個乘客先狀沖上前拍車門,個司機無奈比佢父子兩上左。
 
點知個男乘客一車,事情就發生,
 
“我探望你老母個妹妹吖,見到人都吾開門”
 
司機望住佢欲言又止,我地以為事情都會系司機既忍讓下結束,
 
點知個男乘客爆左一句:“啤咩啤,就系探望你啊,以家!”
 
於事一輪全場只講果兩個字既罵戰展開左,
 
司機不忿:“我探望你老母啊,成只妹妹甘。”
 
“我探望你老母既妹妹啊,見人都吾開門,見到阿婆用老人證就踩油門。”(明顯後面果個系佢自己老作既)
 
“未到站開咩門啊”

“未到站又比人落車,成只妹妹甘,我開車開得多過你啊”(相信佢都系一個司機)
 
司機無言,只好重複講“以家先到站啊,未到站我見你都已經開左門比你啦,吾同你講,吾好阻住我開車”
 
又開始,“我探望你老母既妹妹啊,我吾拍門你會開,淨系識蝦D乘客,我開車開得多過你啦(重複數次)”
 
司機反駁,“我D條線開左兩十幾年啦”
 
未待司機講完,“開左幾十年車,你甘既妹妹人,睇你都無發達啦!”
 
又“我探望你老母妹妹啊,專門系度撩事鬥非,正一成只妹妹甘,快行開”
 
“系啊,我系成只妹妹甘吖,你半只啊?”
 
“你就成只,我探望你老母吖”
 
“我探望返你老婆只妹妹吖”
 
“我探望你家姐個妹妹吖”(個乘客無反駁,顯然佢真系有個家姐)
 
“我探望你個女個妹妹吖”(個司機都無反駁,顯然佢真系生左個女)
 
結果男乘客使出必殺技,指住司機鬧“我探望你老母,強乜你老婆,強乜埋你個女吖,成只妹妹甘”
  
許久,車廂內仍然充滿探望離探望去既情境,妹妹們滿天飛,
奇怪我點解記得甘清楚,無計因為太多人條路塞住左行吾到後去,
全過程都淨系聽到果兩個男人講住無新意既粗口,無意見到我反曬胃,
最無辜系全車既乘客,最無奈系男乘客個仔,因為有甘中意探望人老母,強乜人老婆仔女既老竇,真系丟曬架,
司機如果按章辦事亦都吾會比人周住出吾到聲,仲要開住車同人發生爭執,全車人命比佢玩曬。
個男乘客得寸進尺,咄咄逼人,污染車廂,我吾覺得佢鬧左個司機有幾大快人心。
最討厭這種口角,一系就其中一個忍一下,一系就乾脆落車打個你死我活徹底搞店佢。
做人地老婆,家姐,女既仲慘,次次都無啦啦比人探望,終極無意見啦。

點解做女人既次次都比人探望。
 


附:探望——叼,妹妹——寫作西,強乜——強 姦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    mynowayway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()