close
一放工,坐低飲左啖水,老媽子用好詭異既眼神望住我並同我講, 

“女,我琴晚發左個夢啊!” 

我問:“咩夢吖!好開心架?講離聽下,不過講左就吾靈既喔!” 

老媽子遲疑左一下,欲言又止。
 
“算啦,我都系吾講啦”,阿媽比我嚇疾左,睇離真系好希望夢想成真甘喔! 

我問:“發夢撿到錢買洋樓吖?”   
 
“吾系!” 

我再問:“我嫁入豪門吖?”    
 
“········” 

“我發夢你帶左個男朋友返屋企比我睇啊!哈哈哈!!!!” 


系阿媽歡愉既笑聲中,佢終於講左出離, 

我開玩笑甘問:“靚吾靚仔架” 

老媽子笑左笑道:“哦,一般啦,都系打份工既,我仲叫你地行住先啦!” 
 
 

有咩大時大節,親戚行埋就問我阿媽, 

“你個女有男朋友未啊?”(旁敲則擊型) 

“下年叫阿蕙帶多個人離,雙雙對對甘就好啦!”(親切關心型) 

“幾時到你請飲啊,阿蕙幾時結婚者,請埋我吖記住!”(直奔主題型) 
 
“下年年頭就邊個邊個結婚,年中就邊個邊個又結婚,年尾就到蕙女啦,一於甘話啦!”(大膽假設型)

就系甘老媽子每次都比人問到口啞啞,無言以對,只能傻傻甘應付幾句! 



經過八月十五一役,連阿媽發夢都挂住我幾時先有人要, 

最慘既系,喺老媽子心目中, 

已經無希翼過我會揾到個玉樹臨風英俊瀟灑既,

更無可能會嫁入豪門揾個好人家, 

想當然諗住我淨系揾個工友,樣子一般夠憨厚,

可以用離撐下場面,沖個數就得啦。 

唉,做女做成我甘,都算難為左我家兩老羅。 

下次如果仲有人問我幾時結婚,我乾脆答佢我結左啦,前年離左之嘛!

 費事甘多手尾啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    mynowayway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()