close
自那豪邁爽朗既抄水表大姨帶住自來水公司既朋友一踏足46號既大樓,立即引發全自動警報系統,並且層層相扣,殺傷力強。

“開門啦, 自來公司離換水表啊!”伴隨住,粗暴狂野既拍門聲。

哇,不得之了,全幢樓既狗狗們變得不安煩躁,雙眼發光,吠過不停,不停,真系不停甘吠。好一個休息日,甘就無左。

抄水表大姨步步接近,我家包包公主開始跑離跑去,條尾擺到就離甩甘制。

“汪,汪”呼應樓下NICKY哥既呼喚,包包公主開始不能自已甘吠起離,同NICKY哥哥,你一言我一句。

“汪,汪,汪汪”(包妹,只死肥婆就離殺到埋身啦)
“汪,汪汪汪,汪汪”(力奇哥,你撐住先啊!)

聽到樓下NICKY既一陣陣慘叫,離啦, 要離既終於離啦。

“汪,汪汪, 汪汪,汪汪汪汪”
(包妹,只死肥婆睇個樣好打得啊,我都吾敢埋佢身啊!我主人仲要甘住我添啊,泄曬底啦!)
“汪,汪汪汪,汪”(力奇哥,加油啊,吾好放棄啊,咬佢啦,吠佢啦!)
“汪”(包妹······)
“汪”(力奇哥······)

經過包包公主同力奇哥一輪嘶叫,眼見包包公主好似要吃人甘既樣,媽見事態嚴重,睇離不得不將包包公主關系房入面。

抄水表阿姨終於離到啦,“開門啦,換水表啊”,這邊廂,包包公主發顛甘死抓房門,撞啊,吠啊,嘭嘭聲,好似就要沖出離,似乎自來水公司既同事被包包公主嚇疾左,遲遲吾敢入離,最後老媽子話關住左只狗先至入離。

包包公主真系到發顛既地步,吠到越離越大聲,老媽子終於出殺手鐧,
“包包吾好嘈,再嘈一槍打瓜你”,終於系換水表既短短十分鍾,我家既包包公主就比阿媽槍斃左足足五次,哇,真系經典到啊,在場既人聽起都覺得奇怪,就系聽住阿媽不斷甘講“打瓜你”“打瓜你”“打瓜你”,但包包主公反而越嚇越勇。

最後,外人走曬,包包公主終於放左出離,第一時間就奔去飲水,抖順條氣,我十分之佩服包包公主,甘努力去保衛自己領土既精神同勇氣。相當年,如果八國聯軍侵略中國時,個個中國人都好似包包甘,就算吾出手,齋吠都嚇死人啦,你吾驚啊,幾憶中國人個個對住你吠喔,容不易沖上離咬人架。比人當我系顛既都好過比人蝦。

狗狗真系人類既好朋友,我深愛我家包包公主,經此一役當佢真系英雄甘啦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    mynowayway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()