close
又一次夢到在濱江路的發生既事情,

奇怪既系,自我97年搬離同德圍,足足十年既時間,我從來一次都無夢到過系同德圍既生活。

我發覺,原來系濱江路舊屋既時間,系我過最開心,最無知,最天真架,

我從來都吾知道咩叫生活拮据,咩叫做自卑無人愛,咩叫做世事無常,咩叫做人艱難。

屋企從來都未有錢過,但就系因為無過過所謂寬鬆既日子,個人特別無欲無求。就算屋企幾甘困難,阿媽都最大份量甘比我過得最好,所以我從來都吾覺得自己生活得艱難幾窮。

我以家擁有好多托兒所時候既相,郊遊啦,上台表演啦,同學們既大合照啦,因為媽媽從來都不會吝嗇,其他小朋友只可以睇下既照片,我媽就會一一買比我,使我以家有既回憶變得好完整。

我爸我阿媽都話我細個系一個特別頑固又為食既小朋友,托兒所返屋企都會有掃街既習慣,即系要每間零食鋪都買過一次,有見及此,爸媽都會揾到條可以繞過所有零食店而回家既線路。

因為爸時時外出工作,早上愛去飲早茶,媽要上三班,自我小學六年,初中三年,我就有所謂既早餐錢,所以好細個就可以有錢買其他野吃,到大小小就有零用錢,吾多,但吾知點解都夠用,所以每次發夢時,出現得最多最親切既場景就系屋企周圍廣泛分佈既士多。

好記舊屋縱橫交錯既小路,又黑又濕既市場,熱鬧無比既市集,又黃又粉又甜既風栗,餅乾店,牛奶鋪,因為請林麗敏吃左一次面而被媽當面臭罵既面店,每次都要羅單車牌又多老鼠既單車棚,有好多貼紙賣及有個滑梯系附近既小學(不過系人地既小學)。

仲有一間簡陋並且隔離就堆滿垃圾筒既衛生院,發燒時吊針,吊針時要上廁所,媽媽帶離既飯,系病床上口淡淡,嬤嬤坐系身邊陪我比我吃話梅,打針時用既高凳,細個去剝大牙時望見出面頹廢既光景,寒涼既心情,每個星期打電話比嬤嬤,用淨低既錢買八毫子一個既五羊香芋雪糕。

小學路上經過既小花園,園內既從來都未結過果既菩提樹,仲有兩個已經沒水既水池外加一個池中抱住條魚苗沒著衫既白色小BB既像,另一個池就系假山,仲有幾棵碰到果實會痕癢既吾知咩樹,但又吾知用附近咩樣既小草擦兩擦又會止癢,仲有曾經引起過轟動我地成群結隊去睇既凶案現場,根據每日都出現既血蹟,我地成惶成恐,原來只是一個殺雞既地方,仲有結滿香甜大紅花既花壇,海運局。

密密麻麻既榕樹,陰涼綠油油好高好高,又黃又青既落葉,滿地既果實,榕樹下扯紗既婆婆,坐在石凳乘涼既婆婆,樹下打羽毛球,跳繩,捉伊人,擋風雨既綠葉,雨後風出過樹枝落下大點既水珠。

大白天都要開燈既房間,又黑又細,無自己既房間,最大件既家具,就是爸媽既大床,寧靜致遠既木牌,顯得比屋仲要大既25寸PANASONIC彩電,掩門已經跌落既組合櫃,魚缸,衣車,振到跳起既脫水機,閣樓,上閣樓既鐵梯,啖罐,又黑又臭又濕又時時塞既公用廁所,好髒又多蟑螂既廚房,仲要沖涼會有被裝既危險,每晚訓到半夜都聽到既波子跌落地既聲音,曾經一次張開眼看到手抱住的一堆人骨,同老竇一齊不分晝夜打坦克大戰,變形金剛,比大舊佬一次飲曬既酒版,將教科書排好變成只有我時時光臨既圖書館。四戶人家,門口相對,平時只用布擋,細路仔由細玩到大,對面黃家兩姐弟,隔離小肥仔,我們就系一起長大,你離我家我離你家,慢慢大個左後,反而變得疏離。

有好多美好既回憶,亦有好多媽爸因為生活而嘈吵既片段,仲有同嬤嬤一齊生活既時光,我好開心,我好感動甘想喊出離,我想,如果到我老左有老人癡呆症的話,記憶只會停留到細時系濱江路既日子,甘都系一件令人覺得幸福既事,因為系濱江路生活既十二年間系我人生到此過得最快樂既日子,發覺原來當時既苦,不快,不安,寂寞都系微不足道,好懷念啊。搬離後雖然生活環境大大有改善過,但同德圍既十年間,除左回家既路,其它既方向對我來說都系陌生既,邊度市場,邊度市集,連隔離房個樣都系陌生架,走上路上都不會打招呼。經歷過屋企有錢,變返窮人,高考失敗,寄宿生活,嬤嬤爺爺過生,出離做野,工作壓力,比人欺負,流淚回家,從有摩托車出入,到阿媽部摩托比人沒收,阿爸既廢棄放在保管站,到以家工作慢慢習慣,收入變穩定。以家既生活無常且任性,如果我一直都系過得甘平淡無奇既話就好啦。因為經歷太多,反而變得逃避同健忘,我等待緊下一次既改變,吾知會將一家人拖到谷底,定系會重返光明,但好想變換下生活既模式。

系濱江路既童年,無知,快樂,比光圈包圍著,現家只可以珍而重之,只可以在夢中感受。封存系心裏面,回味,惋惜,等等。

arrow
arrow
    全站熱搜

    mynowayway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()