close
世界大嘈鬧啦,

太嘈了,太嘈了,輕輕地用鼻音哼著自己喜歡的曲調,

嘴唇不要動,不用任何表情,嘈鬧的世界只能聽見自己在唱歌,

沒有人會發現,就算偶爾有旋律飄過,也不會有人發現,

因為,誰會察覺到正是面無表情的我,

今天,哼的是《新不了情》,“心若倦了,淚也干了······”

唉。。。



我總習慣飯後去一次大,媽時時話我沒衣食,

我都以為自己真系無衣食,

其實我反而覺得自己可能系肚生蟲,

點解食完野都好似無吸收到,直出直入,

但成個身得個肚腩大,似足非洲難民,

我阿媽都以為我系生蟲,於是買左杜蟲藥過我吃,

而我又真系吃左,

於是,最近先知,

原來腸既蠕動主要系早上同飯後,

飯後屙屎系正常既事,

原來我正常得很。



九月我表弟讀小學四年級,

最近突然想起,我曾經暗戀過大我十五年既表叔,

講起都搞笑,其實都吾算咩愛吾愛,只系種自我陶醉既存在感,

只記得自己紮著一頭亂發,死氣沉沉既大棉襖,仲要羅命到加對水鞋

當小朋友們都在串門串房打打鬧鬧弱智地玩耍時,

出於好奇的我不小心,走進表叔堆滿畫具既房間,

一把舊舊既吉它傻傻甘擱住,

只是多手地碰一碰吉它的弦,

未來得及轉身逃走,

滿面胡渣仲未有事業更加無女朋友既表叔在我背後地講左句吾知乜野,

點起支煙用口擔著,羅起吉它隨便地彈起離,

吾可以就甘就走,就算幾吾中意,因為點都要禮貌待人嘛,

吉它聲如何無什麽印象,

最最記得系,擔著煙既表叔果個比煙熏到面容扭曲既樣。

我無講一句話,笑笑口甘就走左啦,跟住又同一班小朋友玩羅,

哼,最搞笑既系,相隔六年後先覺得,

原來我曾經認為當時既表叔系不羈架,

而當我覺得自己最失敗常問自己點解無人愛既時候,

我自己總認為,表叔系第一個為我彈吉它既男人,系特別架,

相隔十年後,

表叔當然結左婚,雖然前幾年仲聽聞佢同老婆相處不怎麽好,

甚至到離婚既階段,

但表弟都出世啦,真心為左個細路的話,夫妻間邊會有相處吾同既事,

九月表弟都四年級啦,

起碼十年前既事啦,

如果話表叔記得點彈吉它,好似有少少難度,

如果仲奢望表叔曾經記得為我D個小朋友做過既事,甘真系無可能羅。

呵呵,不過如果諗返轉頭,笑下自己傻的話都會幾開心既。

arrow
arrow
    全站熱搜

    mynowayway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()