close

常說光陰似箭,日月如梭,系真架,人人都話,時間眨下眼就過啦,雖然就算比你眨到眼火爆,時間都吾可以一下子就過去,但,諗返轉頭又會感到,時間又真系意外甘在你想象中流過啦。

睇,仲有一個星期就2008年啦,2007年就甘就過完啦。

記得年初,睇過大少算命星座節目,都話屬狗處女射手座既人,2007年實行大運,愛情事業雙得意,縱然如同往年,吾聽話既塔羅牌占卜總系出現“高塔”“魔鬼”“月亮”等等既負面牌。但讓我深信不已既算命星座預測已經比夠信心同勇氣等我繼續期待2007年落去。

此時此刻,如果離一個總結的話,答案系一半一半啦,有開心有吾開心,不過系家常便飯啦,做人都系甘啦,邊個可以成世都開心甘過喔,雖然對天生悲觀既我離講,吾開心既事情有好多,但確實2007年系我收穫甚豐既一年,刺激,自信,驕傲,自救,仲有打擊,畏懼,卑劣,逃避。



事業:

突然間,直系突然間,無啦啦卷入人事糾紛,無啦啦比個總監捧左上天,確實受寵若“驚”(驚青),本來就怕事,吾敢出頭既我變得無所適從,睇住周圍既人既太度變化,輕歎世態炎涼之外,爾虞我詐更習以為常,人果然系能適應環境既生物,最辛苦既只有自己吧。

反而到某某總監既調職,讓我真正透返啖氣,直到最後決定下年既離去,真真讓我有從新振作既力氣,雖然到以家依然會懷疑自己會吾會出爾反爾,但總算有個可以了結既希望,卑劣既人生確實與我格格不入。



愛情:

吾使點講,依然系孤家寡人,雖然總系有少少既希望突然殺左我一個措手不及,但到最後,事實卻話過我知,NOWAY 真系NOWAY,果然NOWAY曬,不過乃系感謝介紹過男仔過我識既陳蘋果經理,仲有不斷甘為我安排相睇大會以致搞到我發爛喳既老媽子,當然仲有FISH姐,小異陪我完成既風塵撲撲之旅。

嗯,我會努力架啦,等多我三四年,到時再揾個金山阿伯返離比大家有個交待,梁真人直接了當甘問我只豬系吾系想收埋離煲湯,嗯,我都理直氣壯甘答返佢,以家豬肉貴啊,我要等有個好價錢先賣出去,如果到時無人買或者物價回落,只豬又老的話,吾怕,我會照顧佢一世架,最後都系吾想自己後悔啊。



健康:

總既離講,今年托賴,無咩大意外,多謝上天對我既眷顧,不過,視力明顯下降,以前足以令我系豬大件小姐面前驕傲到不得之了既左右眼5.2既視力,以家真系收曬皮啦,返工又對住部電腦,返到屋企又對住部電腦,吾近視都幾難啦。到年尾啦,有少少對吾住WAITING姐啦,年初仲誓言旦旦要2007年減十斤喔,真系有太高估自己啦,最新統計數字,本人已經突破60公斤既關口,向62公斤進發,年底最大既心願就系保持60公斤過年。哼,到頭離都系一樣,超,鄙視自己啊。


旅行:

相信,2007年最令我開心既事情,就系去左好多吾同既地方旅行,一月去左雲南,二月去左東莞,五月去左香港,去左楊朔,去左惠州,七月去左湖南,十一月去左開平,十二月去左澳門。

去楊朔同湖南特別滿足,因為第一次出省自助遊,11個鍾既長途大巴我搭過,15個鍾無空調既火車我又搭過,原來真系可以,事情只有做過先知道有幾難,解決完困難諗返轉頭先知道自己有幾了不起。

見識好多好多,用相機拍低沿途所見所聞,雖然照片系別人眼中吾系最優美既,但每一張相都令我可以回想返當時美好既一瞬間,在此十分感謝豬大件小姐,有你我先至有甘多靚相去回憶。

仲有雲南,多謝阿靚,我就知你一定會時時照顧我既,雲南真系一個好靚既地方,雖然相遇系美好,離別總系痛苦,但我一定會再去,再次用自己既鏡頭,去捕捉返曾經遺失已經想吾起既片斷。等我啊!!!



興趣:

熟悉既朋友們都知,我奇怪又瘋狂既興趣,ROCK & ROLL,博物館,美術館,今年都睇左吾少,仲有意外收穫添。

瘋狂地睇左三場五月天演唱會,五月四,五香港既兩場,七月一日廣州既一場,實在太多人覺得我做緊傻事又無聊,嗯,無錯,我就系讓自己一錯再錯甘落去,美其言想捉青春既尾巴,到我真系老到行吾鬱既時候,除左快樂過,傷心過既回憶外,仲與別不同地獨享曾經傻人一個既回憶。

不得不提,去長沙探左一探兩千幾年前既朋友——辛追,哇果然好核突,去左睇石魯先生既畫展,睇完《轉戰陝北》再一次領會欲加之罪何患無詞,《典美神》真系好靚啊。

第一次睇舞臺劇,《假如生命剩下N小時》,《親。愛的》,雖然有人話無咩好睇,佢地只不過系雷宇揚既扯線公仔,又如何,支持本地原創,支持捧腹大笑。《印象劉三姐》,好彩有FISH小姐同行,雖然回程既路途險象環生,但算系我第一次親身感受到張藝謀既視覺震撼,人與自然既大大融合,夢幻神奇,讓我十分後悔年初去雲南時無睇到另一個《印象雲南》既表演。

有朋友話我成個文學青年甘,中意睇書睇展,但真系不敢當,幾時見過咩文學青年有我甘既氣質,運動裝,粗粗魯魯,仲時不時講粗口,其實話比大家知啦,我咩都吾系,只不過系一個人睇我又睇八八卦卦既小女人者。


朋友,朋友既朋友:

2007年讓我認識到好多朋友,或者重新認識到好多朋友。

我永遠既白金會員豬大件小姐,多謝你一直比我既鼓勵,對我既支持同遷就,相信今年系我倆加深認識既一年,我傷心難過時,你比我太大力量啦,記得江南西路口凍到攬埋一舊既時候嘛?你仲忍受我喋喋不休,講完又講,你系我最好既聆聽者,多謝你啊,所以當你有事揾我返既時候,我系十分開心架,因為我覺得原來我都會有被需要既時候,原來我都可以好重要架,吾好同我講吾好意思啦,因為我從來都吾敢諗朋友對我離講可以系甘重要架。

小異,FISH姐,初中畢業差吾多十年啦,畢業後我地既來往曾經一度消失過,特別FISH姐,今年我地總算團圓啦,我都知自己難約架啦,時時無時間,一吾系就收埋自己,但你地兩個都不嫌一次又一次甘約我出離,仲三人出遊楊朔,澳門,講真吖,我既交友觀系——距離,我覺得人與人之間吾可以太密切架,特別朋友,互相了解得太多,好少真系做到好朋友,相信對得我耐,你地都對有所了解,可能覺得我寸七七啦,大洗啦,無聊啦,有時又玩孤僻啦,又中意強人所難,但奇怪既系,你地對我永不放棄,好啦,希望來年來來年,一直都快樂甘過。仲有肥梅,肥鰍,駱駝,等等等。

阿靚,從大學開始,我就知你一定會有求必應,年頭既時候,過左兩個月放縱既生活,飲左吾少,嘔左吾少,但好在有你睇住我,果然答應自己吾再飲酒,又真系做得到,諗返轉頭,真吾敢想象,當時點解會甘自得其樂。仲有啊,講真架,一定要幸福羅去啊,好似阿華,荷姐,好似小丹甘,我時時都話,朋友中不幸有我一個就得啦,所以,真系要幸福啊。

因朋友而識到既朋友,梁真人啦,開頭仲以為邊個添,原來······你實在太風趣啦,占屎兄,多謝FISH姐啦,有機會一定要見下面啊,大家都甘支持,常去我空間留言,使我不斷甘寫完又寫,因為知道,總會有人留意同關心我甘既一個肥妹仔。

仲有阿湘啦,小石啦,明哥,瑩,一班因為旅行而認識既朋友,真好。

2008年,一定會系好大壓力既一年,有好多野自己想做,想改變,我無咩信心,但我依然會努力做好。

好幸運,2007年太豐富多彩啦,過得好有意義啊,令我做足夠理準備試著艱辛甘揾返以前既NOWAY,希望系2008年既年底,我又可以同大家快樂又直接甘分享我既收穫。


PS:豬大件小姐,睇左你既總結,真系好無氣勢,要學下我有甘長既篇幅至得架,同時相信,應該無咩人會認真甘睇曬,但多謝系甘易納過下既各位。

arrow
arrow
    全站熱搜

    mynowayway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()